حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول

۱- چگونه می توانم به سایت شما اعتماد کنم و خرید کنم؟

پاسخ: سایت خونه چین دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

۲- آیا برای خرید باید در سایت عضو شوم؟

پاسخ: بدون عضویت و به صورت مهمان هم خرید امکان پذیر است و برای تکمیل مراحل بعدی باید اطلاعات شخصی خود را تکمیل نمایید. اما با عضویت در سایت می توانید:
* سریع تر و ساده تر خرید کنید.
* به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید.
* لیست علاقه مندی های خود را بسازید.
* از طریق پیامک یا ایمیل در جریان فروش های ویژه و محصولات جدید قرار گیرید.

۳- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید. سفارش هایی که تا ساعت ۱۱ ثبت شوند همان روز ارسال می شود و اکثر سفارش هایی که بعد از ساعت ۱۱ ثبت می شوند روز بعد ارسال می شوند. البته این برای تمام سفارش ها صدق نمی کند و اگر پس از ساعت ۱۱ ظهر سفارش ثبت کردید، برای پیگیری وضعیت سفارش خود با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید . سفارش هایی که در روزهای تعطیل ثبت می شوند، روز بعد از تعطیلی ارسال می شوند.

۴- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با سایت تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، ثبت سفارش شما تحت عنوان سفارش شما ثبت شد از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و با وارد کردن شماره تماس و ایمیل به درستی در زمان ثبت سفارش، از وضعیت سفارش خود در هر لحظه با خبر می شوید.

۵- می توانم سفارش خود را ابطال و یا تغییر دهم؟

پاسخ: شما می بایست پیش از اینکه وضعیت سفارش به حالت فاکتور شده تغییر کند، ابطال سفارش خود را اطلاع دهید.پس از فاکتور شدن سفارش امکان ابطال سفارش وجود ندارد.

۶- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟

پاسخ: بله، شما می توانید تمامی سوالات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و مشاوره بگیرید.

۷- با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

۸- سفارش خود را به چه صورت می توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ:
ارسال با پست سفارشی: به تمامی نقاط ایران ارسال میشود. (۳ الی ۵ روزه)
ارسال با پست پیشتاز: به تمامی نقاط ایران ارسال می شود. (۴۸ الی ۷۲ ساعته)
پیک موتوری در تهران: توسط اسنپ باکس ، الوپیک ، اسپید ، میاره (تحویل همان روز )
ارسال با تیپاکس: به شهر هایی که دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می تواند این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می دهند. (۳ الی ۵ روزه)

۹- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می کشد که تحویل بگیرم ؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. زمان رسیدن سفارشات بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ الی ۷۲ ساعت متغییر می باشد که متعاقباً اعلام می گردد.

۱۰- چگونه می توانم از کالاهای جدید و پیشنهادات ویژه با خبر شوم؟

پاسخ: با عضویت در خبرنامه و یا شبکه های اجتماعی خونه چین و دنبال کردن آنها از قبیل کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به شما اطلاع رسانی می شود.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
X